2010-03-28

Jobbcoach: Lena Linn


Vill du ha en coach i Arbetsförmedlingens jobbcoach-program?
Lena Linn är en av Sveriges mest erfarna coacher/mentorer och har väglett långt över hundratalet adepter under mer än tio år; jobbcoach åt Arbetsförmedlingen sedan starten. Gedigen bakgrund som certifierad IHM-Mentor och har genomgått både UGL 1 och UGL 2. Bred yrkesbakgrund: reseledare, lärare, marknadschef och företagsledare. Hon leder sedan många år eget konsultföretag, där personlig utveckling, personligt varumärke, varumärkesstrategier och kommunikation är specialiteter. Hon har varit president i sin Rotaryklubb och är uttagen till regeringens projekt Styrelsekraft. Lena har aktiva nätverk bland annat inom restaurang- och hotellnäringen och resebranschen samt i utbildning och marknadsföring. Sunniva Fallan Röd som Lena varit mentor för skriver: ”Mentorskapet med Lena Linn har betytt väldigt mycket för min karriär. Med Lenas hjälp fick jag perspektiv på mitt ledarskap så jag kunde utveckla mig till en bättre chef. Vi talade även mycket kring kvinnors roll i näringslivet samt om affärsutveckling och politik på arbetsmarknaden. Lenas breda kunskap och långvariga erfarenhet var en källa till information och inspiration för mig.” Sunniva är nu verksam som hotelldirektör och utsedd till ”Årets framtidschef” på Kompetensgalan 2012.
Meta Management AB bygger på trettio års erfarenhet av utveckling av varumärken för både varor, tjänster och inte minst personliga varumärken. Lena Linn erbjuder som coach/mentor en modern syn på personlig utveckling; lång erfarenhet kombinerad med djupa kunskaper. Detta är framgångsfaktorer för din personliga utveckling.
Du kan begära Lena Linn från Meta Management som coach genom din arbetsförmedlare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar